Uwagi do gosci

odpowiadam wyłącznie na posty na które chce mi się odpowiedzieć ... bo warto . nie zamierzam , na razie , moderować wpisów , usuwać inwektyw , walczyć z wiatrakami itp. pamiętajcie jedynie "polemisci" , trolle i sfrustrowani , że czytając mój blog i wypisując swoje uwagi zwiększacie jego "oglądalnosć" , a tym samym przyczyniacie się do rozpowszechniania moich poglądów . Dziękuję

środa, 19 września 2012

....  jadę dzisiaj z pracy i tak sobie myslę (mój niewielki pierwiastek kobiecy pozwala mi wykonywać czasem dwie czynnosci jednoczesnie) o marnosciach swiata i nagle czytam na wielkim banerze "Ojcostwo , nie przegap , szybko dorosną" i malunek mężczyzny , a przy nim dwójka małolatów . W pierwszej chwili pomyslałem , jakos tak odruchowo , czy grając na flipperach można przegapić że się ma dzieci . Potem jednak zastanowiłem się czy tylko ojcostwo można przegapić , a macierzyństwa nie ?
Rozumiem , że baner wywieszono na Domu samotnej matki i ma piętnować tych złych tatusiów , ale oni chyba tego nie czytają , mamusie natomiast siłą rzeczy tak . No i dalej mysląc , bo dalej pojechałem , zastosowałem interpretacje rozszerzającą , czy ogólnie rodzicielstwo można przegapić wyłącznie odchodząc od rodziny , porzucając dzieci czy może i w inny sposób . Czy wtedy gdy większosć dnia spędzamy w pracy lub w drodze do niej i z niej nie przegapiamy , że dzieci nam dorastają , a nawet wyrastają z dzieciństwa . Czy nie przegapiamy , że nasze żony , nieżony , mężowie , niemężowie  oddalają się od nas tak daleko jak głos w komórce niesie , że może w pewnej chwili okazać się , że nie ma zasięgu . Co jest ważniejsze dom czy Dom . Czy jest absolutną koniecznoscią posiadanie najnowszego modelu czegos tam . Po ....uj mi najbajerniejszy telefon gdy nie mam do kogo zadzwonić , czy warto oglądać film na 52 calowym ekranie gdy nie ma z kim potem o tym filmie pogadać .  Stare pytanie "być czy mieć" na które coraz trudniej odpowiedzieć bo coraz więcej mieć jest powszechnie przyjmowane , uznawane za ... niezbędne . Coraz więcej pracujemy , by więcej zarobić na to by mieć więcej czasu wolnego ...kosztem czasu wolnego .
Dajemy się wciągać w zabawę kup , użyj , wyrzuć ,  kup nowsze ... bez tego cyngwajsu Twoje życie nie będzie spełnione ..... tylko urlop w Pitematoladze da szczęscie tobie i rodzinie ......  a tu duuuupa wyjechaliscie , zapomniałes zabrać cyngwajsa i już nie jestes szczęsliwy , w reklamówce zapomnieli napisać , ze tam latają komary jak słonie a , żona ma uczulenie  , i córce nie podobają się sąsiedzi z domku obok bo owszem jest  trzech fajnych chłopaków ale ona już nie stawia babek z piasku na plaży , a wogóle miała ochotę zostać w domu bo jej najlepsza psiapsiółka akurat w tym czasie ma osiemnastkę  . Nie zdążyłes/łas o tym z nimi porozmawiać szukając najlepszego lastminuta . Wiem , że piszę o czyms co było tysiące razy pisane ale może warto ciągle sobie  o tym przypominać .

5 komentarzy:

  1. miejmy nadzieję, że nie wszyscy, że dla niektórych jednak być jest ważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za być!!!!
    i już sobie Ciebie zaciągnęłam Adamie)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety. Często mieć ma zastąpić być. A nie tędy droga...
    Witam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... problem polega na tym , że trzeba mieć żeby spokojnie być . kwestia w proporcjach , czy jak kupuję trzecie jeansy to już mieć czy "jestem" gdy nowe kupuje dopiero jak stare spadną mi z tyłka . jak bardzo ulegamy wmawianym nam potrzebom posiadania czegostam , np okularów z gąbką :-) lub super hiper termicznej bielizny :-)
    ale o tym będzie którys z następnych postów zbieram materiały
    Bardzo dziękuję za wizytację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam kupuję jeansy jak poprzednie spadają z tyłka, albo się przecierają. Każdy ma inny poziom miecia. Mój miecio to minimum, nie mam problemu z wyborem. Pozdrawiam.
      PS: bielizna termiczna, uratowała mi dupę na nartach i z lubością noszę ją i na nizinach.

      Usuń