Uwagi do gosci

odpowiadam wyłącznie na posty na które chce mi się odpowiedzieć ... bo warto . nie zamierzam , na razie , moderować wpisów , usuwać inwektyw , walczyć z wiatrakami itp. pamiętajcie jedynie "polemisci" , trolle i sfrustrowani , że czytając mój blog i wypisując swoje uwagi zwiększacie jego "oglądalnosć" , a tym samym przyczyniacie się do rozpowszechniania moich poglądów . Dziękuję

wtorek, 13 listopada 2012

sprawiedliwie co nie znaczy, że po równo

przywołany do porządku, wyciągnięty za uszy i zawstydzony z powodu spóźnienia odpowiadam na pytania teatralnej, na częsć pytań odpowiedź jest w zasadzie we wczorajszym wpisie, ale mój pierwiastek kobiecy podpowiada mi, że mogę po czesci zmienić zdanie
1. Ulubiony film/książka? 
filmy pozostają, a książki hmmm trudno powiedzieć bo to się zmieniało w latach. kiedys wszystkie Tomki Szklarskiego, potem był Wańkowicz pa wsiem, London z jego dwoma najwspanialszymi opisami walki z alkoholizmem, był chyba pierwszym który to zrobił tak do dna się obnażając, wywalając na wierzch wlasne słabosci. potem w zasadzie wszystko co mi wpadło pod rękę, w bibliotece szkolnej, a potem zakładowej czytałem regałami. teraz musi mnie zaciekawić człowiek w sytuacji ekstremalnej np. więc Życie Pi lub Ewangelia według Jezusa Chrystusa. nie potrafię przekonać się do nowych autorów, ciągle wydaje mi się, gdy biorę taką książkę do ręki, że już to czytałem tylko było lepiej opowiedziane
2. Ulubiony deser?
kawa z kardamonem i szczyptą cynamonu, do tego kieliszek brandy.... w oddzielnym naczynku. naczynka nie muszą być małe
3. Jaką formę relaksu lubisz najbardziej? 
j.w. , lub leżenie bykiem, lub leżenie bykiem parami, lub leżenie bykiem parami na pokładzie jachtu we w w miarę cichej przystani, lub siedzenie przy ognisku w większym towarzystwie w tejże przystani ....wówczas j.w. konieczne
4. Trzy najgorsze wady facetów?

mianie racji jako imperatyw, mianie racji jako imperatyw gdy rozmawia z kobietą, mianie racji jako imperatyw gdy rozmawia z podwładnym ...czyli w zasadzie to co większosć z Pań pisała chamstwo
5. Czy lubisz niespodzianki?

lubię spodzianki, czyli niespodzianki których oczekuję
6. Gdybyś mogł urodzić się raz jeszcze, co byś zmienił?

wszystko, bo urodził bym się jako dziewczynka, tylko jeszcze nie wybrałem czy jako słodka idiotka czy jako wredna zołza
7. Marzenie do spełnienia na już?
ponieważ Chińczycy uważają, a ja ich uważam za mądrych z uwagi na dlugowiecznosć cywilizacji, że gdy Bóg chce się zabawić to spełnia ludzkie marzenia, nie marzę. biorę życie jakim jest starając się nie przegapić różnych jego przejawów jakie w pobliżu się zdarzają 
8. Czy lubisz święta? Jakie?
czym starszy jestem tym bardziej mam obojętny stosunek do swiąt, cieszę się, że nadchodzą bo pozwalają zatrzymać się w galopie i spotkać z innymi
9. Czy łatwo Cię zdenerwować?
jestem wzorcem spokoju i zrównoważenia (obawiam się że Ewa będzie miała odmienne zdanie, ale ja zniosę to ze stoickim spokojem)
10. Z jakim typem ludzi nie mogłabyś wytrzymać w jednym pomieszczeniu godziny?   
z kims z kim źle się milczy, rozmawiać można z najgorszym nawet palantem
11. Czego się boisz?
braci Rojek, nie wiem tak naprawdę co mają w koszu 
to chyba wyczerpuje mnie i zakres pytań. uprzejmie upraszam o nie wlepianie następnych ;-)
 

11 komentarzy:

  1. Dziękuję i czuję się zauważona))))))))))))
    nie wlepianie hmmmm wdepliśmy to i mamy hehehe

    t.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowe ptaki są zauważane, a gdy jeszcze ciekawie piszą ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Szklarski, Fidler, May, oj się czytało;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nic mnie nie zdziwiło, ale punkty 2 i 3 przeczytałam sobie po kilkakroć z lubością ;-)))
    Pkt 9 też mnie nie zdziwił, ale rozśmieszył na tyle, że został wyprowadzony z równowagi mój małżonek (leżący na kanapie obok), który ujawnił to słowy: "ja ci kiedyś wyjebię ten komputer"
    Jak widać mój mąż różni się od męża Ewy ;-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. nerwowy taki???? to chyba z braku możliwosci relaksu kawą z kardamonem z dodatkiem brandy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że kardamonu nie lubi? A kawę musi ograniczać? A brandy może co najwyżej powąchać?

      Usuń
  6. 9. Czy łatwo Cię zdenerwować?
    powiem tak - no trudno nie jest.
    I znając Twój "stoicyzm", to wiem, że przyjmiesz to z wyniosłym uśmiechem :)) W końcu Jesteś prawdziwym mężczyzną :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Może byś, ukradkiem, robił zdjęcia z etapów produkcji swetrów? Taki fotoreportaż, na dowód, że Ewa nie zleciła zrobienia tych swetrów ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odezwiesz się jeszcze w tym roku czy raczej poczekać na koniec tego dziesięciolecia?

    OdpowiedzUsuń
  9. dostęp do jedynego aparatu posiada Ewa i nie chce udostępnić. jak zresztą napisała u siebie sweter dla Juniorki już zrobiła, teraz go pruje i przerabia, a mojego jest 1/3 plecków.... prawdopodobnie faktycznie na swięta będę miał narzutkę.
    jesli chodzi o nowy post to hmmmm..... szukam, hasła do wejscia na swój blog, nie pamiętam gdzie zanotowałem, a mój ulubiony komputer wgrał sobie rozmaite aktualizacje jednoczesnie likwidując stare ustawienia. przestaję się cieszyć, że posiadam swój pierwszy legalny program.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to Ci się nazbierało na Twą biedną głowę! Same przeciwności! Komórka najstarsza w tej galaktyce - brak w niej aparatu. Jest jedna radość, że najstarszy model, a nadal działa! Tylko narzutka? Trochę mało, ale z drugiej strony możesz skorzystać z dobrodziejstwa wolności wyboru i zdecydujesz, którą część ciała sobie.....zarzucisz. No z tym oprogramowaniem to powinnam coś budującego walnąć typu: ale legalne jest bardzo dobre, że jesteś porządnym człowiekiem, że praworządnym....no ale nie umiem tak ściemniać. Zapytam więc na ch....usteczkę Ci była ta legalizacja? Oraz napisz do administratora po hasło!

    OdpowiedzUsuń